α/α

Ημερομηνία

Ώρα

Θέμα

Εισηγητής/Εισηγήτρια

1

Σα, 23/10/21

12:00-14:30

Προσωπικότητα, νοημοσύνη και πολιτισμικό περιβάλλον

Π. Βλοντάκη,
Ph.D., Καθηγήτρια Αγγλικών

2

Σα, 23/10/21

14:45-17:15

Η χρήση των βίντεο του BrainPOP μέσα στην τάξη

Θ. Σούφλας,
M.Ed, Καθηγητής Γαλλικών ΔΚΑ

3

Σα, 20/11/21

09:15-11:45

Στήριξη μαθητών στην αρρώστια και στον θάνατο

Μ. Αλιβιζάτου,
Ph.D., Ψυχολόγος, Διασχολική Συντονίστρια Ψυχοπαιδαγωγικού Τμήματος και Ψυχοκοινωνικής Υγείας ΚΑ

4

Σα, 20/11/21

12:00-14:30

Η Αξιολόγηση του μαθητή: ένας γρίφος

E. Γερονικολού,
Μ.Α., Καθηγήτρια ΓΚΑ

5

Σα, 20/11/21

14:45-17:15

Η χρήση των πεδίων related readings και primary source του BrainPOP μέσα στην τάξη

Θ. Σούφλας,
M.Ed, Καθηγητής Γαλλικών ΔΚΑ

6

Σα, 11/12/21

09:15-11:45

Η επίδραση του ψηφιακού υλικού στις μεθοδολογίες εκπαίδευσης και στο ρόλο του Εκπαιδευτικού

Β. Οικονόμου,
Διευθυντής Πληροφορικής και Ψηφιακής Εκπαίδευσης ΚΑ

7

Σα, 11/12/21

12:00-14:30

Οικογένεια: Διαπολιτισμικές Απεικονίσεις στη Λογοτεχνία

Π. Βλοντάκη,
Ph.D., Καθηγήτρια Αγγλικών

8

Σα, 11/12/21

14:45-17:15

Πώς να γίνεις καλός δάσκαλος

Π. Τσίγκου,
M.A., Ed.D., Φιλόλογος, Σύμβουλος Διευθυντή/ President ΚΑ

9

Σα, 18/12/21

09:15-11:45

Απλές προτάσεις για τη χρήση ‘έξυπνων συσκευών’ μέσα και έξω από την τάξη

Hλ. Τζαβιδόπουλος,
M.Sc., Καθηγητής ΓΚΑ

10

Σα, 18/12/21

12:00-14:30

Παιδιά/Έφηβοι με Υψηλής Λειτουργικότητας Αυτισμό (Asperger) και η σχολική τους ένταξη

Π. Ν. Σιαπέρας,
M.Sc., Ph.D., Ψυχολόγος-Εργοθεραπευτής ΓΚΑ

11

Σα, 18/12/21

14:45-17:15

Πώς το BrainPOP ενθαρρύνει και προάγει τη διαφοροποιημένη παιδαγωγική. (1ο μέρος)

Θ. Σούφλας,
M.Ed, Καθηγητής Γαλλικών ΔΚΑ

12

Σα, 15/01/22

09:15-11:45

Η Σημασία της Προσπάθειας και των Προκλήσεων στην Ανάπτυξη των Παιδιών και των Εφήβων

Μ. Αλιβιζάτου,
Ph.D., Ψυχολόγος, Διασχολική Συντονίστρια Ψυχοπαιδαγωγικού Τμήματος και Ψυχοκοινωνικής Υγείας ΚΑ

13

Σα, 15/01/22

12:15-14:45

Η διαδικασία μάθησης μέσω έρευνας και η αξιολόγησή της

Β. Ζώσης,
M.Sc.,  Εκπαιδευτικός ΔΚΨ,
Έλ. Παρασχοπούλου,
M.Ed., Καθηγήτρια Αγγλικών ΔΚΨ

14

Σα, 15/01/22

14:45-18:15

Introducing Modern Physics Topics in High School

Eirini Siotou
M.Sc., Physics Teacher at Athens College Junior High School
...

15

Σα, 05/02/22

09:15-11:45

Υποστηρίζοντας έναν μαθητή με Ειδικές Μαθησιακές Δυσκολίες:  ανάγκες, συμπτώματα, προτάσεις αντιμετώπισης στο σχολικό πλαίσιο.

Ν. Παπαδοπούλου,
Μ.Sc., Ψυχοπαιδαγωγός-Σχολική Ψυχολόγος ΔΚΑ,
Α. Πισπινή,
Σχολική Ψυχολόγος-Ειδική Παιδαγωγός ΔΚΑ

16

Σα, 05/02/22

12:00-14.30

Μεγαλώνοντας κουρασμένα παιδιά: Μπορεί άραγε η έλλειψη αρκετού και ποιοτικού ύπνου να σχετίζεται με συναισθηματικά αλλά και ακαδημαϊκά ζητήματα;

Αλ. Καζακάκου,
M.Ed. Special Education, Ed.M. Emotional and Behavioral Disorders, Ψυχολόγος ΔΚΨ

17

Σα, 05/02/22

14:45-17:15

Πώς το BrainPOP ενθαρρύνει και προάγει τη διαφοροποιημένη παιδαγωγική. (2ο μέρος)

Θ. Σούφλας,
M.Ed, Καθηγητής Γαλλικών ΔΚΑ

18

Σα, 19/02/22
MS Teams

09:15-11:45

TEAMS όπως Ομάδες. Ξεδιπλώνοντας τις πτυχές ενός δημιουργικού, ευχάριστου, χρήσιμου      και αποτελεσματικού περιβάλλοντος διαχείρισης της εκπαιδευτικής διαδικασίας.

Β. Οικονόμου,
Διευθυντής Πληροφορικής και Ψηφιακής Εκπαίδευσης ΚΑ

19

Σα, 19/02/22

12:00-14.30

Οι τέσσερις ρόλοι των ερωτήσεων: ένα μοντέλο για την κατανόηση κειμένου

Μ. Κοκκινιώτη,
M.Ed., Εκπαιδευτικός ΔΚΨ

20

Σα, 05/03/22

09:30-13:15

H αξία του Project Based Learning για τη διδακτική πράξη. Οργανώνοντας ένα Project

Φ. Διαμαντίδης,
M.Ed, Μ.Α., Καθηγητής ΓΚΨ/ΛΚΨ,
Στ. Φράγκου,
Ph.D., Καθηγήτρια ΓΚΨ

21

Σα, 05/03/22

12:00-14:30

Υπεύθυνοι Ευημερίας (Welfare Officers): Ένα πρόγραμμα Πρωτογενούς πρόληψης

Π. Ν. Σιαπέρας,
M.Sc., Ph.D., Ψυχολόγος-Εργοθεραπευτής ΓΚΑ

22

Σα, 05/03/22

14:45-17:15

Η αξιολόγηση στο BrainPOP .

Θ. Σούφλας,
M.Ed, Καθηγητής Γαλλικών ΔΚΑ

23

Σα, 19/03/22

09:30-13:15

Οι τεχνικές ενεργοποίησης του στοχασμού μέσα από την παρατήρηση της τέχνης:  α) Visible Thinking β) Μετασχηματίζουσα Μάθηση μέσα από την Αισθητική Εμπειρία           

Γ. Μέγα,
Ph.D., Εκπαιδευτικός, Αναπληρώτρια Διευθύντρια ΔΚΑ

24

Σα, 19/03/22

14:00-16:30

Οι Ήχοι των Αριθμών – Τα Μαθηματικά της Μουσικής. Σχέση ρητή η άρρητη;

Σ. Δημητριάδης,
M.A., Ph.D., Καθηγητής Μουσικής ΓΚΑ/ΛΚΑ

25

Σα, 02/04/22

12:00-14:30

Αισθητηριακή Νοημοσύνη: Είναι εξίσου σημαντική με τη Συναισθηματική Νοημοσύνη και το Γενικό Δείκτη Νοημοσύνης;

Π. Ν. Σιαπέρας,
M.Sc., Ph.D., Ψυχολόγος-Εργοθεραπευτής ΓΚΑ

26

Σα, 02/04/22

14:45-17:15

Η Ψηφιακή Αφήγηση στη διδασκαλία της (Γαλλικής ως) ξένης γλώσσας στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση: Μοντέλο επιλογής Ψηφιακών Αφηγήσεων

Αικ. Ζαρμπώνη,
Ph.D, Καθηγήτρια Γαλλικών ΔΚΨ

27

Σα, 09/04/22

09:15-11:45

Διαζύγιο, μια σύνθετη διαδικασία. Οι επιπτώσεις του σε παιδιά και σε εφήβους

Ν. Παπαδοπούλου,
Μ.Sc., Ψυχοπαιδαγωγός- Σχολική Ψυχολόγος ΔΚΑ

28

Σα, 09/04/22

12:00-14.30

Παρατήρηση μαθήματος

Π. Τσίγκου,
M.A., Ed.D., Φιλόλογος, Σύμβουλος Διευθυντή/ President ΚΑ

29

Σα, 9/04/22

14:45-17:15

Επαυξημένη, Εικονική… και Πραγματικότητα (Mixed Reality). Σύγχρονη διδακτική παρέμβαση ή/και… εργαλείο εξατομικευμένης διερευνητικής μάθησης;

Β. Οικονόμου,
Διευθυντής Πληροφορικής και Ψηφιακής Εκπαίδευσης ΚΑ

30

Σα, 14/05/22

09:15-11:45

Η ηγεσία στο σχολείο και στην ορχήστρα

Ν. Μανωλικάκης,
M.Α., Καθηγητής Μουσικής ΔΚΨ

31

Σα, 14/05/22

12:00-14.30

Οι τρεις μορφές ακρόασης και οι κατάλληλες αφηγηματικές τεχνικές στο Δημοτικό Σχολείο

Π. Κουτσολιάκος,
M.Α., M.Ed., Εκπαιδευτικός ΔΚΨ

32

Σα, 28/05/22

09:15-11:45

Developing Oral Competency through the use of Impromptu Style Speaking Activities

M. Mavrakis,
Bed English and English as a Second Language, Postgraduate Diploma in TESOL and ALBE, Masters in Educational Leadership, English Teacher at Psychico College Junior High School

33

Σα, 28/05/22

12:00-14.30

Τεχνικές δημιουργικής σκέψης: Τα 6 καπέλα του Μπόνο

Τζ. Νικολοπούλου,
M.Ed., Εκπαιδευτικός ΔΚΨ

34

Σα, 28/05/22

14:45-17:15

Διδάσκοντας Γαλλικά: Μια νέα διδακτική προσέγγιση του μαθήματος στο πλαίσιο του PYP (οργάνωση, σχεδιασμός μαθήματος, πρακτικές και ψηφιακές εφαρμογές)

Μ. Παναγιωτοπούλου,
Ph.D, M.Ed., Καθηγήτρια Γαλλικών ΔΚΨ

35

Σα, 11/06/22

12:00-14:30

Κρίνω ή κατακρίνω την τέχνη;

Β. Σπύρου,
Καθηγήτρια Εικαστικών ΔΚΨ

36

Σα, 11/06/22

15:00-17:00

MYP and PBL, promoting the SDGs (Sustainable Development Goals by UN)

Filimon Diamantidis,
B.Ed. Engineering, Μ.Α., M.Ed. MYP Design Technology at Psychico College Junior High School