AKG_2374

Ημερήσιο Πρόγραμμα

 

08.15-08.45 Προσέλευση
08.45-13.00Βασικό Πρόγραμμα
13.10-13.20Παραλαβή μαθητών από γονείς με Ι.Χ.
13.15-13.55Δραστηριότητες Διευρυμένου Προγράμματος
13.55-14.30  Μεσημεριανό Γεύμα 
14.30-14.45Προετοιμασία Σχολάσματος
14.45 Αναχώρηση Σχολικών Λεωφορείων
14.50-15.00Παραλαβή μαθητών από γονείς με Ι.Χ.
14.45-15.45Creative Play in English
15.45Παραλαβή μαθητών από γονείς με Ι.Χ. 

 

 

Διευρυμένο Πρόγραμμα

Στόχος του Δίγλωσσου Διευρυμένου Προγράμματος είναι οι μαθητές μας να ανακαλύψουν τα ενδιαφέροντά τους. Μέσα από μια ποικιλία δραστηριοτήτων που αφορούν τις τέχνες, τον αθλητισμό και την τεχνολογία, οι μαθητές μας εφοδιάζονται με γνώσεις και δεξιότητες, ενισχύοντας παράλληλα την αγγλική και ελληνική γλώσσα. Συγχρόνως, αναπτύσσουν την ικανότητα συνεργασίας και επικοινωνίας, ενώ έχουν την ευκαιρία να γνωριστούν και να συναναστραφούν με μαθητές άλλων τμημάτων με κοινά ενδιαφέροντα.

Το Διευρυμένο Πρόγραμμα πραγματοποιείται καθημερινά στον χώρο του Νηπιαγωγείου από τις 13:15 μέχρι και τις 13:55. Ακολουθεί το μεσημεριανό γεύμα στις τραπεζαρίες του Νηπιαγωγείου.

English Activities

Oι μαθητές του Νηπίου και του Προνηπίου συμμετέχουν δύο φορές την εβδομάδα σε δραστηριότητες που αφορούν στην ενίσχυση της αγγλικής γλώσσας. Οι δραστηριότητες που θα πραγματοποιηθούν είναι οι εξής:

 

  • Νήπια: Αrt, Storytime, Active Games in English, Βoard Games & Coding Games
  • Προνήπια: Αrt, Storytime, Active Games in English, Βoard Games

Δραστηριότητες στα Ελληνικά

Oι μαθητές έχουν τη δυνατότητα να επιλέξουν μέχρι 3 δραστηριότητες από το σύνολο των δραστηριοτήτων που παρέχονται στα Νήπια και στα Προνήπια αντίστοιχα.

 

Σημείωση: Θα τηρηθεί σειρά προτεραιότητας, καθώς ο αριθμός των μαθητών καθορίζει την ποιότητα της κάθε δραστηριότητας.

 

Nήπια

Προνήπια

  • Κολύμβηση
  • Τεχνικές Αυτοάμυνας
  • Μπαλέτο
  • Aθλητικά παιχνίδια
  • Modern Dance
  • Moυσική (Εκμάθηση πιάνου)
  • Καλλιτεχνικό Εργαστήρι
  • Κολύμβηση
  • Moυσικοκινητική Αγωγή
  • Τεχνικές Αυτοάμυνας
  • Μπαλέτο
  • Modern Dance
  • Αθλητικά Παιχνίδια

Μαθήματα

Art in English is a perfect way for students to develop their imagination and artistic expression. Class projects spark a lifelong love of the arts and serve as a form of expression. Classes are fun and lively as students learn about artists and, at the same time, expand their English receptive and expressive language skills. Students are introduced to different artists. They focus on some of their most famous pieces, create art using their techniques, acquire new vocabulary words and discover the wonderful world of art. Students get messy, cultivate their creativity and have fun!

 

 


 

Στο μάθημα των Αθλητικών Παιχνιδιών, δίνεται η ευκαιρία στους μαθητές να γνωρίσουν τις αρχές και τις αξίες που πρεσβεύει ο αθλητισμός. Η γνωριμία τους με τα αθλήματα πραγματοποιείται μέσω αθλητικών ψυχαγωγικών δραστηριοτήτων και εκπαιδευτικών παιχνιδιών. Κατά τη διάρκεια της σχολικής χρονιάς οι μαθητές/τριες μπορούν να συμμετέχουν στα παρακάτω αθλήματα: Στίβος (Δρόμους και Ρίψεις), Ποδόσφαιρο, Ενόργανη, Basketball, Mini-Tennis.

Σκοπός του μαθήματος είναι να δημιουργηθούν οι κατάλληλες προϋποθέσεις, έτσι ώστε οι μαθητές να εξοικειωθούν με τα παραπάνω αθλήματα και τις τεχνικές τους.

 


 

Στο μάθημα του Μπαλέτου, δίνεται η ευκαιρία στους μαθητές να εκφρασθούν μέσω της κίνησης και παράλληλα να αναπτύξουν την ιδιοδεκτικότητά τους. Καλλιεργούν την αίσθηση του ρυθμού και μαθαίνουν πώς να χρησιμοποιούν  τόσο τον προσωπικό, όσο και τον περιβάλλοντα χώρο. Τέλος, προετοιμάζονται για τις βασικές κινητικές φόρμες του κλασικού μπαλέτου και αποκτούν καλύτερο έλεγχο και συντονισμό στην κίνησή τους  σε συνδυασμό με τη μουσική.

Playing Board Games is an activity that encourages social skills. It combines mathematical thinking and enriches English vocabulary. Our students learn how to follow directions and develop multi-step problem-solving skills, spatial reasoning and pattern recognition. During Coding, students become acquainted with one of the most essential tools of the 21st century, namely technology. They learn simple coding language while enhancing their English vocabulary.

 

During Active Games in English our students are exposed to the English language while having fun! Games designed both indoors and outdoors give them the opportunity to practice specific grammatical structures, enrich their vocabulary and enhance their receptive and expressive skills.  Moreover, our students have the opportunity to work on their social skills by working collaboratively, wait for their turn and follow basic instructions. 

 

Η δραστηριότητα της Κολύμβησης πραγματοποιείται στο Κολυμβητικό Κέντρο «Αλεξάνδρα Προκοπίου» - Κολυμβητήριο «Τζων Α. Γαβριήλ» για τους μαθητές του Νηπίου. Αντίστοιχα, στην πισίνα του Νηπιαγωγείου «Ιωάννης Μ. Καρράς», πραγματοποιείται το μάθημα για τους μαθητές του Προνηπίου.

Σκοπός του μαθήματος είναι να εξοικειωθούν οι μαθητές με το νερό και μέσα από παιγνιώδεις δραστηριότητες να μάθουν να κινούνται με ασφάλεια και αυτοπεποίθηση. Διδάσκονται οι βασικές τεχνικές ελεύθερου και ύπτιου μέσα από παιχνίδια και δράσεις κατάλληλα προσαρμοσμένες στην προσχολική ηλικία.

Στο μάθημα του Μοντέρνου Χορού, οι μαθητές διδάσκονται ασκήσεις της ύλης  του Modern Theatre branch του ISTD (Imperial Society of Teachers of Dancing). Μέσα από την εκμάθηση βασικών τεχνικών από τα διάφορα είδη μοντέρνου χορού (jazz dance, musical theatre and contemporary dance), μαθαίνουν μικρές χορογραφίες και αυτοσχεδιάζουν πάνω σε μοντέρνα μουσικά ακούσματα.


 

Στο μάθημα  της Μουσικοκινητικής Αγωγής, οι μαθητές εξοικειώνονται με τα κρουστά μουσικά όργανα της ορχήστρας Orff, έρχονται σε επαφή με το τραγούδι και τον ρυθμό και εξελίσσουν τις εκφραστικές τους ικανότητες. Ανακαλύπτουν τον ρυθμό μέσα από το bodypercussion. Επιπλέον, καλλιεργούν τη μουσική τους ανάπτυξη και εξερευνούν τους ήχους μέσα από ρυθμικές και μουσικοκινητικές παιγνιώδεις δράσεις.

Στο μάθημα του ομαδικού Πιάνου, οι μαθητές έρχονται σε επαφή με μικρά πιανάκια δημιουργώντας ένα μουσικό σύνολο. Μαθαίνουν τις νότες και τις ρυθμικές αξίες εξερευνώντας τους ήχους μέσα από μουσικοκινητικά παιχνίδια. Παράλληλα κάνουν τα πρώτα τους βήματα στο πιάνο παίζοντας  μουσικά κομμάτια με συνοδεία ενορχηστρωμένων τραγουδιών στην αγγλική γλώσσα.
Storytime promotes literacy by providing students with the opportunity to enrich their English oral skills. Students improve their vocabulary and develop their communication skills. Storytime incorporates songs, art, dance and drama. Students become active participants in the story by dramatizing the text, characters and plot while using their imagination and creativity

 

Στο μάθημα των Tεχνικών Aυτοάμυνας, οι μαθητές καλλιεργούν τρεις βασικές δεξιότητες:

-Την ανάπτυξη της πειθαρχίας και της συγκέντρωσης μέσω συγκεκριμένων ασκήσεων – παιχνιδιών.

-Τη βελτίωση της αυτοπεποίθησής τους - εξελίσσοντας τη φυσική και τη μυϊκή τους κατάσταση.

-Την εκμάθηση τεχνικών για τα χέρια (μπλοκ, χτυπήματα)  και τα πόδια (λακτίσματα).

Ο κορμός του μαθήματος είναι ο ίδιος στα Προνήπια και τα Νήπια, προκειμένου το μάθημα να έχει μια λογική συνέχεια. Διαφοροποιείται ο όγκος των ασκήσεων, η ένταση και η δυσκολία τους.

Μέσα από τις Τέχνες οι μαθητές εξασκούν τις δεξιότητές τους και αποκτούν κίνητρα μάθησης. Ενισχύονται και ενθαρρύνονται να είναι καινοτόμοι, να εκφράζουν με μοναδικό τρόπο τις σκέψεις και συναισθήματά τους αλλά και να μπορούν να παρατηρούν και να περιγράφουν την αισθητική εμπειρία στην οποία εκτίθενται όταν ακούν μια μουσική ή όταν κοιτούν έναν πίνακα ζωγραφικής. Επιπροσθέτως, εκπαιδεύονται σε πολλαπλούς γραμματισμούς και αναπτύσσουν τη δημιουργική και κριτική τους σκέψη. Το μάθημα που διεξάγεται στο Καλλιτεχνικό Εργαστήρι δίνει ιδιαίτερη σημασία στη δημιουργική ενασχόληση των μαθητών με ποικίλες μορφές τέχνης. Η ζωγραφική και η γλυπτική δίνουν την ευκαιρία στους μαθητές να επεξεργαστούν υλικά, όπως το χαρτί, ο πηλός, το ύφασμα και το μέταλλο, καθώς επίσης και να δημιουργήσουν τρισδιάστατα έργα με τη βοήθεια διαφορετικών τεχνικών. Στόχος είναι να καλλιεργήσουν τη δημιουργικότητά τους, την αισθητική, την κριτική τους σκέψη και να αποκτήσουν μια πολιτιστική κουλτούρα.