Παρακαλούμε συμπληρώστε τη φόρμα με πεζά ελληνικά γράμματα


Ακριβής Διεύθυνση Αλληλογραφίας
Ιδιότητα

 

Μπορείτε να δείτε αναλυτικά το περιεχόμενο των μαθημάτων εδώ (pdf)

Παρακαλώ επιλέξτε απο τη λίστα που ακολουθεί το/τα μάθημα/μαθήματα για τα οποία ενδιαφέρεστε.

 

Τεχνικές ενεργοποίησης στοχασμού μέσα από την παρατήρηση εικαστικών έργων τέχνης
Η χρήση των βίντεο του BrainPOP μέσα στην τάξη
Οι τρεις μορφές ακρόασης και οι κατάλληλες αφηγηματικές τεχνικές στο Δημοτικό Σχολείο
Η Αξιολόγηση την εποχή των Δεξιοτήτων: γρίφος δυσεπίλυτος έτσι κι αλλιώς …. μαζί με τη διαφοροποίηση …. άλυτος σχεδόν
Η παρατήρηση μαθήματος ως μέσο επαγγελματικής ανάπτυξης του εκπαιδευτικού
Εκπαίδευση σε Microsoft Excel: I (αρχικό επίπεδο)
Προσωπικότητα, νοημοσύνη και πολιτισμικό περιβάλλον
Σχεδιάζοντας το σχολείο του μέλλοντος: Η Τεχνητή Νοημοσύνη στην υπηρεσία του εκπαιδευτικού
Οικογένεια - Διαπολιτισμικές απεικονίσεις στη λογοτεχνία
Εκπαίδευση σε Microsoft Excel: II (μέσο επίπεδο)
Παιδιά/Έφηβοι με Υψηλής Λειτουργικότητας Αυτισμό (Asperger) και η σχολική τους ένταξη
Εκπαίδευση σε Microsoft Excel: III (προχωρημένο επίπεδο)
Πώς να γίνεις καλός δάσκαλος
Η Ψηφιακή Αφήγηση στη διδασκαλία της (Γαλλικής ως) ξένης γλώσσας στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση: Μοντέλο επιλογής Ψηφιακών Αφηγήσεων
Ηθικές Διαστάσεις της Τεχνητής Νοημοσύνης (ΤΝ) στην Εκπαίδευση
Η χρήση των εκπαιδευτικών παιχνιδιών απόδρασης στην διδασκαλία και εκμάθηση των ξένων γλωσσών
Ιστορία, μια άγνωστη χώρα
Η χρήση των πεδίων related readings και primary source του BrainPOP μέσα στην τάξη
Σχεδιασμός και υλοποίηση ενός παιχνιδιού απόδρασης
Η Διαμορφωτική Αξιολόγηση ως πυλώνας της Διαφοροποιημένης Διδασκαλίας (Α΄ μέρος-Θεωρητικό Πλαίσιο)
Πώς το BrainPOP ενθαρρύνει και προάγει τη διαφοροποιημένη παιδαγωγική
Η Διαμορφωτική Αξιολόγηση ως πυλώνας της Διαφοροποιημένης Διδασκαλίας (Β΄ μέρος-Πρακτικές Εφαρμογές)
H αξία του Project-Based Learning για τη διδακτική πράξη. Οργανώνοντας ένα Project
(Καθ)οδηγώντας τα παιδιά του νηπιαγωγείου «να ανακαλύψουν» παιγνιωδώς και βιωματικά τη γαλλική γλώσσα/πολιτισμό και να εξοικειωθούν μαζί της. Εκπαιδευτικές θεωρίες, εργαλεία διδασκαλίας και οφέλη
Διαζύγιο, μια σύνθετη διαδικασία. Οι επιπτώσεις του σε παιδιά και σε εφήβους
Η ηγεσία στο σχολείο και στην ορχήστρα
Η πρόκληση της γνώσης
Η αξιολόγηση στο BrainPOP
Τεχνητή Νοημοσύνη: Εφαρμογές και δυνατότητες για εκπαιδευτικούς
Τεχνικές δημιουργικής σκέψης: Τα 6 καπέλα του Μπόνο
Δημιουργικές δραστηριότητες για την ανάπτυξη του προφορικού και γραπτού λόγου στα ξενόγλωσσα μαθήματα
The International Baccalaureate (IB) Middle Years Program (MYP) and Project-Based Learning (PBL): Integrating STEM by promoting the Sustainable Development Goals (SDGs) by the United Nations (UN)

Ενημέρωση για επεξεργασία προσωπικών δεδομένων: Τα στοιχεία που δηλώνετε θα χρησιμοποιηθούν από τον διοργανωτή για επικοινωνία σχετικά με τα σεμινάρια/μαθήματα που επιθυμείτε να παρακολουθήσετε (έκτακτες αλλαγές ή ενημερώσεις). Η ιδιότητά σας (προσωπικό / γονέας / άλλο) ζητείται για έλεγχο της δυνατότητάς σας να παρακολουθήσετε το μάθημα. Η ειδικότητά σας και τα χρόνια προϋπηρεσίας σας μας βοηθούν για την οργάνωση του σεμιναρίου και του περιεχομένου του. Η διεύθυνση οικίας δύναται να χρησιμοποιηθεί από το διοργανωτή για την αποστολή έντυπων βεβαιώσεων παρακολούθησης. Βάση για την επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων είναι ή αίτησή σας / δήλωση συμμετοχής για παρακολούθηση του μαθήματος (άρθρο 6.1.β ΓΚΠΔ). Τα δεδομένα σας θα τύχουν επεξεργασίας για τους σκοπούς του μαθήματος, μετά την ολοκλήρωση των διαδικασιών του οποίου θα διαγραφούν με ασφαλή τρόπο, εκτός αν σας συνδέει έτερη σχέση με το διοργανωτή (εργαζόμενος, γονέας) βάσει της οποίας τυγχάνει εφαρμογής άλλη βάση επεξεργασίας για τα δεδομένα σας. Για οιοδήποτε ερώτημα σχετικά με την επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ή την άσκηση των δικαιωμάτων σας (αρ.15-21 ΓΚΠΔ) μπορείτε να επικοινωνήσετε με το διοργανωτή (2106798265, [email protected]). Μπορείτε να ενημερωθείτε για την αναλυτική Δήλωση Επεξεργασίας Προσωπικών δεδομένων του Κολλεγίου Αθηνών, εδώ.

Χρήση πλατφόρμας για εξ αποστάσεως ή υβριδική διεξαγωγή μαθήματος: Τα μαθήματά μας (στην περίπτωση εξ αποστάσεως ή υβριδικής παρακολούθησης) διεξάγονται μέσω της διαδικτυακής πλατφόρμας ΖΟΟΜ. Πληροφορίες σχετικά με τη λειτουργία της πλατφόρμας και την επεξεργασία δεδομένων, είναι διαθέσιμες εδώ. Προ του μαθήματος θα σας σταλεί ειδικό link και κωδικός εισόδου για την είσοδο στην πλατφόρμα (το link δεν επιτρέπεται να κοινοποιηθεί σε μέσα κοινωνικής δικτύωσης ή το διαδίκτυο). Κατά τη χρήση της πλατφόρμας θα σας ζητηθεί να δηλώσετε το όνομα με το οποίο επιθυμείτε να εμφανίζεστε στο διαδικτυακό μάθημα και κατά τη διεξαγωγή του μαθήματος θα γίνει χρήση της εικόνας και του ήχου σας. Σημειώνεται ότι έχετε τη δυνατότητα οι ίδιοι να ορίσετε τη χρήση κάμερας ή μικροφώνου (ενεργοποίηση / απενεργοποίηση). Αναφορικά με τις Βεβαιώσεις Παρακολούθησης, στη διαδικτυακή συμμετοχή του μαθήματος και προκειμένου να διαπιστωθεί η συμμετοχή σας από το διοργανωτή, χρειάζεται, προϋποθέσεις είναι: η συμμετοχή με ανοιχτή κάμερα και η παραμονή σε σύνδεση τουλάχιστον κατά το 50% της διάρκειας του μαθήματος. (εφόσον επιθυμείτε τη λήψη της σχετικής βεβαίωσης). Κατά τη χρήση της πλατφόρμας οφείλουν τέλος όλοι οι συμμετέχοντες να τηρούν τους κανόνες προκειμένου να διεξαχθεί ομαλά μια διαδικτυακή παρουσίαση.

Τήρηση πρακτικών – καταγραφή:  Κατά τη διάρκεια του μαθήματος ο διοργανωτής δύναται να λάβει στιγμιότυπα (screenshots), που μπορεί να συμπεριληφθούν σε αφιέρωμα για τα μαθήματα που πραγματοποιήθηκαν, στο διαδικτυακό τόπο του Κολλεγίου Αθηνών (www.athenscollege.edu.gr) ή/και σε εσωτερικά έντυπα (μαθητικά περιοδικά, ετήσιες εκθέσεις, newsletters). Τονίζεται φυσικά ότι οι συμμετέχοντες έχουν δυνατότητα να απενεργοποιήσουν τις κάμερές τους. Επιπλέον, εφόσον έχει δώσει σχετική άδεια ο εισηγητής, το μάθημα – εισήγηση θα καταγραφεί ηλεκτρονικά με σκοπό αυτό να διατηρηθεί στο αρχείο και το ηλεκτρονικό αποθετήριο του Σχολείου για εκπαιδευτικούς σκοπούς.