Συνεργασία των "Young Reporters for the Environment" του Δημοτικού Κολλεγίου Αθηνών με τους Reporters του Σχολείου Özel Çanakkale Açı Ortaokulu της Τουρκίας για τις επιπτώσεις των φωτιών του 2021

Συνεργασία των "Young Reporters for the Environment" του Δημοτικού Κολλεγίου Αθηνών με τους Reporters του Σχολείου Özel Çanakkale Açı Ortaokulu της Τουρκίας για τις επιπτώσεις των φωτιών του 2021

Μαϊ 9, 2022
Οι "Young Reporters for the Environment" του Δημοτικού Κολλεγίου Αθηνών σε συνεργασία με τους Reporters του Σχολείου Özel Çanakkale Açı Ortaokulu της Τουρκίας  έγραψαν ένα άρθρο για τις επιπτώσεις των φωτιών που έπληξαν τις πατρίδες τους το καλοκαίρι του 2021.
 

Στο πλαίσιο του Διαγωνισμού "Young Reporters for the Environment" που οργανώνει το "Foundation for Environmental Education" το τμήμα Αγγλικών του Δημοτικού του Κολλεγίου Αθηνών της 6ε τάξης με υπεύθυνη καθηγήτρια Αγγλικών την κ. Σ. Αποστόλη, ήρθε σε συνεργασία με αντίστοιχο τμήμα 6ης τάξης  του Σχολείου Özel Çanakkale Açı Ortaokulu της Τουρκίας. Τα παιδιά συνέγραψαν από κοινού άρθρο με θέμα "Wildfires and Climate Change".  

Οι μαθητές των δύο χωρών , με αφορμή τις φωτιές του καλοκαιριού 2021 που έπληξαν τους τόπους τους, ερεύνησαν τα αίτια και τα αποτελέσματα των πυρκαγιών, αναγνώρισαν τη σύνδεσή που έχουν οι φωτιές με την κλιματική αλλαγή, μίλησαν με ανθρώπους που τις βίωσαν και ήρθαν σε διαδικτυακή  επαφή με τον Επίτροπο για το Περιβάλλον και την Κλιματική αλλαγή (2004-2009) κ. Σταύρο Δήμα, ο οποίος απάντησε σε ερωτήματά τους σχετικά με την κλιματική αλλαγή. 

Στη συνέχεια πρότειναν τρόπους πρόληψης και αντιμετώπισης του φαινομένου. 

Οι μαθητές και μαθήτριες του Δημοτικού Κολλεγίου Αθηνών που μετείχαν στην ερευνητική δράση είναι οι: Βλαστού Ισαβέλλα, Kαψάνης Θεόδωρος, Λινάρδος Δημήτρης, Μπίλφελντ Ντέηβιντ, Μπρίλη Μελίτα, Νέζης Στέργιος , Παπανδροπούλου Λυδία, Σταμέλου Ναταλία, Φραγάκη Μάρω, Χανιώτη Ουρανία, Χατζόπουλος Άγγελος.

Συγχαρητήρια τόσο στα παιδιά όσο και στους εκπαιδευτικούς τους για την πρωτοβουλία να ερευνήσουν ζητήματα που σχετίζονται με το περιβάλλον και την προστασία του. Με τον τρόπο τους μας ευαισθητοποιούν και μας κάνουν περισσότερο υπεύθυνους ως προς τη διαφύλαξη του πολυτιμότερου αγαθού μας: της φύσης. 


Δείτε τα αποτελέσματα των εργασιών των μαθητών και μαθητριών της 6ης τάξης του Δημοτικού Κολλεγίου Αθηνών.

Επιστροφή