Συμμετοχή εκπαιδευτικών του Δημοτικού του Κολλεγίου Αθηνών στο Πανελλήνιο Συμπόσιο: “Slowing down, sharing stories, making connections: Enriching teaching and learning through Out of Eden Learn”17 & 18 Ιουνίου 2021

Συμμετοχή εκπαιδευτικών του Δημοτικού του Κολλεγίου Αθηνών στο Πανελλήνιο Συμπόσιο: “Slowing down, sharing stories, making connections: Enriching teaching and learning through Out of Eden Learn”17 & 18 Ιουνίου 2021

Ιουλ 22, 2021

Στις 17 & 18 Ιουνίου πραγματοποιήθηκε το Πανελλήνιο Συμπόσιο με τίτλο “Slowing down, sharing stories, making connections: Enriching teaching and learning through Out of Eden Learn” με τη συνεργασία του Κολλεγίου Αθηνών και της ομάδας  Out of Eden Learn του Project Zero του Harvard Graduate School of Education. Το Συμπόσιο διεξήχθη διαδικτυακά και σε αυτό συμμετείχαν πάνω από 200 εκπαιδευτικοί από όλη την Ελλάδα, στους οποίους δόθηκε η ευκαιρία να γνωρίσουν πιο αναλυτικά τα προγράμματα που προσφέρονται στο πλαίσιο του Out of Eden Learn καθώς και καλές πρακτικές εφαρμογής τους.

Την πρώτη μέρα του συμποσίου οι εκπαιδεύτριες του Out of Eden Learn Liz Dawes Duraisingh, Carrie James, Shari Tishman, Sarah Sheya, Christina Smiraglia και Madison Sorel σε παράλληλες συνεδρίες εισήγαγαν τους συμμετέχοντες στη φιλοσοφία του Out of Eden μέσα από διαδραστικά διαδικτυακά εργαστήρια. Τη δεύτερη μέρα παρουσιάστηκαν σε παράλληλα εργαστήρια καλές πρακτικές του προγράμματος από εκπαιδευτικούς οι οποίοι το ολοκλήρωσαν μέσα στο σχολικό έτος 2020-2021.

Οι εκπαιδευτικοί του Δημοτικού Σχολείου του Κολλεγίου Αθηνών, Λευτεράτος Χρυσόστομος, Μπόζνου Πηνελόπη, Νεοφωτίστου Ελένη και Τσελέντη Ιωάννα παρουσίασαν το πρόγραμμα Out of Eden Learn, όπως το εφάρμοσαν στις τάξεις τους τα δύο τελευταία σχολικά έτη.

Προηγήθηκε της παρουσίασης των εκπαιδευτικών ένα ολιγόλεπτο βίντεο, στο οποίο οι μαθητές αναφέρθηκαν στις δράσεις του συγκεκριμένου προγράμματος, τι τους άρεσε καθώς και τι κέρδισαν από τη συμμετοχή τους. Το διαδραστικό εργαστήριο με τίτλο «Implementing OOEL during the Covid-19 pandemic” κινήθηκε σε δύο θεματικούς άξονες. Στην αρχή, οι κ.κ. Μπόζνου και Τσελέντη παρουσίασαν τη δουλειά τους για το σχολικό έτος 2019-2020, η οποία διακόπηκε με τη μετάβαση για πρώτη φορά από τη δια ζώσης στην εξ αποστάσεως εκπαίδευση και στη συνέχεια οι εκπαιδευτικοί κ. Λευτεράτος και Νεοφωτίστου παρουσίασαν την εφαρμογή του προγράμματος εξ ολοκλήρου σε συνθήκες τηλεκπαίδευσης. Παρουσιάστηκαν οι ενότητες του προγράμματος και ενδεικτικές εργασίες των μαθητών των τμημάτων 3στ και 4στ, ενώ συζητήθηκαν πρακτικά θέματα εφαρμογής του σε σχέση με το πρόγραμμα του σχολείου, το Primary Years Program καθώς και τα ισχύοντα Αναλυτικά Προγράμματα.


Επιστροφή