Τιμητική πρόσκληση από τον Πρόεδρο της Δημοκρατίας

Τιμητική πρόσκληση από τον Πρόεδρο της Δημοκρατίας

Δεκ 18, 2013
Το Σχολείο μας προσκλήθηκε από τον Πρόεδρο της Δημοκρατίας, κ. Κάρολο Παπούλια, στο Προεδρικό Μέγαρο, την Πέμπτη, 12 Δεκεμβρίου 2013, σε ειδική εκδήλ

Το Σχολείο μας προσκλήθηκε από τον Πρόεδρο της Δημοκρατίας, κ. Κάρολο Παπούλια, στο Προεδρικό Μέγαρο, την Πέμπτη, 12 Δεκεμβρίου 2013, σε ειδική εκδήλωση για εκπαιδευτικούς και σχολεία που διακρίθηκαν στα Παγκόσμια Εκπαιδευτικά Προγράμματα της Microsoft.

Το Ελληνοαμερικανικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα συμμετείχε με τη διπλή ιδιότητά του ως World Tour School και ως Mentor School, και εκπροσωπήθηκε από τον κ. Ηλία Τζαβιδόπουλο (Κολλέγιο Αθηνών) και την κ. Ιωάννα Τσιλιγιάννη (Κολλέγιο Ψυχικού), μέλη του Mentor Group, το οποίο λειτουργεί υπό την καθοδήγηση του Καθηγητή κ. Ιωάννη Καζάζη, μέλους του Δ.Σ. του ΕΕΙ και Επιστημονικού Υπεύθυνου για το Πρόγραμμα Μεντορείας.

Αναλυτικότερα, προσκλήθηκαν στο Προεδρικό Μέγαρο σχολεία τα οποία είτε αναγνωρίσθηκαν παγκοσμίως, ως ηγέτες στην καινοτομία, στον τομέα της εκπαίδευσης (World Tour Schools), είτε αναδείχθηκαν Μέντορες άλλων σχολείων (Mentor Schools), καθώς και Πρωτοπόροι Εκπαιδευτικοί (Innovative Teachers), οι οποίοι θα εκπροσωπήσουν την Ελλάδα στο Παγκόσμιο Εκπαιδευτικό Φόρουμ της Microsoft, τον Μάρτιο του 2014 στη Βαρκελώνη. Τους εκπαιδευτικούς συνόδευαν εκπρόσωποι της Microsoft Hellas.

Κατά τη συνάντηση, ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας επαίνεσε τους εκπαιδευτικούς για τον ζήλο  και την αποτελεσματικότητα, με την οποία επιτελούν το έργο τους σε καιρούς χαλεπούς, και τόνισε ότι η εκπαίδευση, απελευθερώνοντας τις δημιουργικές δυνάμεις των νέων, αποτελεί την καλύτερη εγγύηση για έξοδο από την κρίση και πρόοδο της χώρας.

Η Διευθύνουσα Σύμβουλος της Microsoft Ελλάς κ. Πέγκυ Αντωνάκου επεσήμανε ότι τα διακριθέντα σχολεία θεωρούνται από τη Microsoft «φάροι» για άλλα σχολεία παγκοσμίως.

Οι εκπαιδευτικοί, από την πλευρά τους, τόνισαν  τη σημασία που έχει η καινοτόμος χρήση των Νέων Τεχνολογιών για την ακαδημαϊκή και παιδαγωγική αναβάθμιση του σχολείου.

Επιστροφή